كتاب

معرفی ده کتاب برتر و پرفروش در حوزه ی روان شناسی

قسمت دوم:
“باشگاه پنج صبحی ها”
MG 8168
معرفی ده کتاب برتر و پرفروش در حوزه ی روان شناسی | فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران

به آینه نگاه کنید. رابطه ی شما با خودتان رابطه ی شما با دنیا را پیش بینی می کند. به یاد داشته باشید که در سکوت و آرامش است که خودآگاهی بروز می کند. نیازتان به پیچیدگی های دنیا را کنار بگذارید و خودتان را در سکون و آرامشی که فقط در ساعات اول صبح قابل دسترسی است غرق کنید تا خود را بازشناسید. چون فرار از تنهایی در واقع فرار از آزادی است.

رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کانادا است و در باشگاه پنج صبحی ها داستان دو غریبه را روایت می کند که با یک میلیاردر بزرگ آشنا می شوند و پیشنهادهای او را برای دستیابی به موفقیت همه جانبه در زندگی می پذیرند.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها شامل برنامه ی صبحگاهی متحول کننده ای است که مردم را قادر می سازد میزان بهره وری شان را افزایش دهند و در زمینه های کار، زندگی شخصی، سلامتی و روحیه به موفقیت هایی خارق العاده دست پیدا کنند.

قسمتی از متن کتاب را با هم بخوانیم:

شیمی مغز ما در اوایل صبح متفاوت عمل می‌کند. بخش پیشانی مغز ما که مسئولیت نگرانی یا تجزیه و تحلیل مسائل را بر عهده دارد، در ابتدای صبح موقتاً غیر فعال است. در این بازه زمانی، دوپامین و سروتونین به مقدار زیادی در بدن ترشح می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که سرشار از انرژی و آرامش شویم. این بهترین راه برای شروع یک روز خارق‌العاده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *