بورد گیم

بردگیم های پر طرفدار

گیم شاخص

در عصر امروز که در دنیایی پر مشغله و شلوغی زندگی می کنیم و برای اوقات و فراقت و تفریح زمانی نداریم بازی های رومیزی یا همان بردگیم می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد .انواع مدل ها با کاربرد های متفاوت از ساده تا پیچیده در بازار وجود دارد که شما می توانید نسبت به نیاز و علاقه ای که دارید و البته توضیحاتی که در این مقاله وجود دارد بهترین بردگیم را برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بدانیم : پازل های ۱۰۰۰ تیکه

 

۱-شطرنج

یکی از بردگیم های معروف و بسیار جذاب که مطمعنا همه آن را بازی کرده اند شطرنج است سال ها پیش زمانی که هیچ بردگیمی وجود نداشت این بازی جذاب وارد دنیا شد و برای خود کلی طرفدار در سنین مختلف  پیدا کرد . اینقدر در آن زمان این بازی جذاب بود که همه عاشق آن شده بودند و زمان زیادی را برای این بازی قرار می دادند این بازی از آن دسته از بازی هاست که هیچ ربطی به شانس ندارد و فرد باید با فکر کردن و تمرکز داشتن به برد بازی برسد. این بازی یک بازی دو نفره است اضافه کردن یک نفر دیگر اصلا امکان پذیر نیست.

 

 

 

شطرنج-

 

 

 

خرید بردگیم های متنوع

 

 

۲-کاتان

بازی کاتان یک بازی ۳ تا ۴ نفره می باشد که ممکن است ۲ ساعت این بازی طول بکشد.این بازی یکی از اولین بازی هایی است که شهرت جهانی پیدا کرد بازیکنان مهاجرانی هستند که در یک جای آرام و بدون جنگ و خونریزی میخواهند زندگی کنند. دراین بازی باید سعی کنید که ثروت خود را دو چندان کنید و یک استراتژی جدید بچینید.این بازی در کنار دوستان واقعا جذاب است و بسیار خاطره انگیز می شود.

 

 

 

کاتان

 

۳- پی شوم

بازی پی شوم  یک بازی کارتی جذاب است که در کنار دوستان و اعضای خانواده بسیار جالب و خنده دار می باشد.در این بازی یک نفر سرپرست می شود وظیفه سرپرست این است که به هر نفر ۷ کارت سفید می دهد و بقیه کارت های سفید را در وسط می گذارد این یازی یک تعداد کارت مشکی دارد که بازی محور آن می چرخد هذ نفر باید سعی کند خنده دار ترین جمله را بسازد و سرپرست بازی باید انتخاب کند.بهتان قول می دهم در بازی کلی بهتان خوش میگذرد.

 

 

پی-شوم-

 

۴-کدنمیز

کدنمیز یک بازی گروهی و تعداد بالا می باشد که هیجان بسیار زیادی دارد .در بین افراد گروه دو جاسوس و دو نیرو عملیاتی  وجود دارد . هدف این بازی شناخت ۲۵ نفر مامور دیگر است . که با استفاده از سرنخ و چیدمان بازی و دیگر هم تیمی ها باید آن را پیدا کنید.برنده بازی کسی که بتواند راحت تر و زودتر ماموران را شناسایی کند.

 

 

کدنیمز-

 

 

 

۵- مونوپولی

مونوپولی یک بازی معروف خانوادگی می باشد که به بازی پول ساز معروف است که فقط با چند مهره و یک تاس تعدادی کارت ساعت سرگرم می شوید. این نوع بازی یک بازی اقتصادی است هدف این بازی این است که هر کی توانست ملک بیشتری بخرد و از بقیه اینقدر اجاره بگیرید تا یکی از بازی حذف شود.

 

 

 

مونوپولی

 

 

 

۶-کمت

کمت یک بازی جذاب است که در لیست بازی های جنگی قرار دارد و باید یک منطقه را کنترل کنید.این دو بازی دو فاز دارد شب و روز که باید طی قوانین بازی در شب انجام دهید.این بازی بین ۲ تا ۵ نفر انجام می شود.این بازی مدل ها متنوعی دارد.شما در برد با حریف خود باید پیروز شوید.

کِمِت-

 

 

 

۷-شب مافیا

یک بازی پر طرفدار و پر هیجان است که همه افراد در آن نقشی دارند که شب ها می توانند انجام دهند این بازی دو گروه دارد شهروند و مافیا که مافیا باید تلاش کند با کشتن شهروندان تا بازی را ببرد. این بازی به تازگی طرفدار زیادی دارد و تمام سنین آن را بازی می کنند. این بازی به صورت پیشرفته و کلاسیک انجام می شود.

 

 

بردگیم-شب-مافیا-

 

 

۸-تیکت تو راید

یک بازی آرام است که مسیر یک قطار را نشان می دهد.باید در این بازی کارت های مشابه را جمع آوری می کند و اینقدر کارت های مشابه جمع می کنیم تا مسیر قطار کاملا باز شود .

 

 

 

تیکت-تو-راید

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *